بازسازی مسکونی؛ بازسازی صفر تا صد خانه مسکونی


هگزا دکور ؛ مجری تخصصی بازسازی ساختمان مسکونی، منزل، خانه قدیمی و ...

بازسازی لوکس واحد های تجاری، اداری و مسکونی

هگزا دکور

بازسازی صفر تا صد واحد مسکونی

بازسازی خانه مسکونی از جمله کارهایی است که اکثریت ساکنین یک ساختمان مسکونی بعد از مدت زمانی که از عمر ساختمان می گذرد به آن احتیاج پیدا میکنند.

از این رو انتخاب بهترین شرکت بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی آن به یکی از مهمترین دغدغه ها تبدیل شده است. شرکتی که بتواند در در کمترین زمان، بالاترین کیفیت را با هزینه های معقول و شفاف ارائه کند.

گروه طراحی و معماری هگزا دکور با چندین سال سابقه و اجرای چندین بازسازی صفر تا صد منزل مسکونی، میتواند در اولین قدم با ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه بازسازی مسکونی، ضمن شفاف کردن روند کاری، هزینه های بازسازی را به صورت چشمگیری کاهش دهد.

از تخصصی ترین خدمات هگزا دکور در زمینه بازسازی مسکونی می توان به بازسازی خانه قدیمی، ویلا، ساختمان کلنگی، خانه کوچک و ... اشاره کرد.


نکات کلیدی در بازسازی خانه مسکونی برای یک بازسازی اصولی

مجموعه خدماتی که در بازسازی خانه مسکونی میتواند انجام شود بسیار زیاد است. از این اگر قصد بازسازی خانه خود را دارید بهتر است در اولین قدم نیاز های خود را اولویت بندی کنید و در جلسه حضوری مشاوره با هگزا دکور برای این اولویت ها را بر اساس امکان و هزینه های آن تصمیم گیری انجام دهید.

یکی دیگر از نکات مهم در بازسازی منزل مسکونی، سبک بازسازی و دکوراسیون داخلی آن است که می بایست در مرحله اول با سلیقه و نیاز شما مطابقت داشته باشد و در مرحله بعد می بایست همخوانی در تمامی فضاهای خانه با یکدیگر وجود داشته باشد.

تعیین بودجه و مدت زمان نهایی از الزامات بازسازی خانه

از مهمترین عواملی که باید قبل از هر اقدامی در بازسازی یک واحد مسکونی به آن بپردازید، تعیین بودجه و زمانی که شما برای بازسازی در اختیار دارید است. در صورتی که بتوانید این دو مورد را به خوبی تعیین نمایید تیم هگزا دکور نیز میتواند کامل ترین مشاوره را برای دریافت بهترین خدمات به شما ارائه دهد.

هزینه و قیمت بازسازی منزل مسکونی

میتوان گفت تعیین قیمت و هزینه های بازسازی خانه مسکونی مهمترین بخش آن است.

" هزینه بازسازی خانه چقدر است؟ " این سوال، سوالی است که ذهن اکثر کسانی که قصد بازسازی دارند را به خود مشغول کرده است. برای پاسخ به این سوال باید بدانید که همانطور که بدیهی است هزینه های دقیق یک بازسازی کامل، به عوامل بسیار مختلفی اعم از حجم عملیات، نوع متریال و ... بستگی دارد.

از این رو تخمین دقیق هزینه های بازسازی برای هیچ کسی امکان پذیر نیست. با این حال با توجه به تجربه بسیار بالا تیم هگزا دکور، متخصصان ما هزینه های تخمینی را با توجه به بودجه شما به منظور بازسازی خانه مسکونی با شما در میان می گذارند و با توجه به بودجه شما برای بازسازی، حجم عملیات و نوع متریال های مورد استفاده را به شما پیشنهاد میدهند.

مدت زمان بازسازی خانه مسکونی؛ زمان دقیق بازسازی

از مهمترین چالش ها و دغدغه های بازسازی خانه مسکونی، مدت زمان تحویل آن است.

اصرار بر سریع تر انجام شدن عملیات بازسازی خانه یک امر طبیعی است، چرا که برخی می خواهند هر چه سریع تر به منزل خود برای امر بازسازی برگردند و برخی دیگر میخواهند بدانند به دید سرمایه گذاری چه مدت انجام این بازسازی طول میکشد.

این یک امر طبیعی است که مدت زمان دقیق یک بازسازی، با توجه به حجم فعالیت ها و نیازهای کارفرما تعیین میشود. هر چند مدت زمان اتمام بازسازی خانه به عوامل خیلی خیلی زیادی وابسته است اما طبق تجربه هگزا دکور برای یک بازسازی کامل و صفر تا صد یک واحد مسکونی برای متراژ 100 تا 200 متر مربع حدود 1.5 تا 2.5 ماه زمان میبرد. این مدت زمان بسته به شرایط پروژه کاملا متغیر است.

یک نکته مهم در مدت زمان بازسازی خانه این است که در صورت عحله کارفرما که به صورت خارج از عرف باشد ممکن است کیفیت کار کاهش یابد، از این رو تیم هگزا دکور سعی بر آن دارد که در کمترین زمان ممکن عملیات بازسازی خانه را تکمیل نماید.

مراحل بازسازی خانه به صورت اصولی

به منظور یک بازسازی اصولی و دقیق لازم است که ابتدا روند و مراحل بازسازی یک خانه مسکونی را با همدیگر مرور کنیم. داشتن تصویری درست از مراحل بازسازی خانه شما میتوانید در جهت کاهش هزینه ها و کاهش مدت زمان اتمام پروژه کمک شایانی بکند.

بررسی نیازهای اصلی ساکنین

در اولین قدم به مهمترین و اساسی ترین مرحله بازسازی خانه می پردازیم، همانطور که بدیهی است مهم ترین عامل در بازسازی واحد مسکونی نیازها و دغدغه های ساکنین آن است. تمامی طراحی های سه بعدی و معماری، پلان واحد، متریال ها و رنگ بندی های مورد استفاده در بازسازی یک منزل بر اساس نیازهای ساکنین آن تعیین می شود.

طراحی داخلی سه بعدی (طراحی معماری)

دومین مرحله در بازسازی منزل مسکونی، طراحی سه بعدی و معماری داخلی واحد است.

این مرحله از آن جهت حائز اهمیت است که در صورتی که طراحی قبل از هر اقدامی انجام شود میتواند جلوی دوباره کاری ها را بگیرد و بازسازی واحد را با ریز ترین جزئیات مطابق باب میل کارفرما به جلو ببرد.

همچنین شایان ذکر است که طراحی 3D قبل از شروع بازسازی میتواند باعث کاهش چشمگیر هزینه های ناشی از دوباره کاری ها و هم چنین کاهش زمان اتمام آن شود.

برآورد و تخمین هزینه اولیه

پس از تکمیل طراحی های سه بعدی و تعیین متریال ها و مجموعه ای از کارهای مورد نیاز کارفرما، عملیات تخمین هزینه اولیه برای پروژه ما توسط گروه طراحی و معماری هگزا دکور انجام میشود.

در این مرحله با همفکری تیم اجرایی و طراحی هگزا دکور در حضور کارفرمای محترم هزینه ها پروژه مدیریت خواهد شد و به بودجه ی کارفرما در بازسازی خانه مسکونی نزدیک خواهد شد. هم چنین در این مرحله مشاوره های تخصصی رایگان جهت افزایش بازده و کاهش هزینه ها در بازسازی منزل به کارفرما توسط تیم مشاوره هگزا دکور ارائه خواهد شد.

تخریب های لازم در ابتدای بازسازی خانه

تخریب یکی از بخش های جدانشدنی و مهم در امر بازسازی منزل مسکونی است.

تخریب در بازسازی نیاز به یک مهارت تخصصی دارد که در عهده تیم اجرایی هگزا دکور است چرا که در صورت تخریب نادرست هزینه های ناشی از دوباره کاری، خرابی تاسیسات و حتی خطر تخریب کلی ساختمان ممکن است به کارفرما تحمیل شود.

یکی دیگر از مشکلاتی که در امر تخریب واحد مسکونی جهت نوسازی و بازسازی آن وجود دارد مدت زمان تخریب است چرا که این موضوع در صورت طولانی شدن مزاحمت هایی را برای همسایگان علاوه بر وجود گرد و خاک زیاد در ساختمان ایجاد میکند.

اجرای تاسیسات مکانیکال و الکتریکال

این مرحله هر چند در دید و ظاهر یک بازسازی دیده نمیشود اما باید بدانید یکی از مهمترین بخش در بازسازی ساختمان مسکونی همین بخش است چرا که در صورت عدم اجرای صحیح تاسیسات و برق کاری ها، به جهت ترمیم مجدد آن به احتمال زیاد دوباره وارد بخش تخریب خواهید شد و در نتیجه هزینه های سنگین و در کنار آن زمان زیادی صرف دوباره کاری خواهد شد.

تیم تاسیسات مکانیکال و الکتریکال هگزا دکور در اولین روزهای بازسازی واحد مسکونی شما، در پروژه حضور دارند و در حین اجرای آن با مشاوره و اجرای صحیح تاسیسات، اطمینان خاطر را برای ساکنین آن به عمل می آورند.

اجرای عملیات بنایی و سفت کاری در بازسازی

بعد از اتمام تخریب و اجرای تاسیسات مکانیکال و الکتریکال وارد فاز سفت کاری در بازسازی خانه مسکونی میشویم.

در این مرحله استخوان بندی واحد مسکونی شما تکمیل خواهد شد و تیغه چینی ها و عملیات بنایی مطابق با پلان و طرح سه بعدی تهیه شده اجرا خواهد شد.

نازک کاری و اجرای دکوراسیون داخلی مسکونی

در آخرین مرحله بازسازی یک واحد مسکونی، اجرای نازک کاری و ظرافت های نهایی است.

اجرای کابینت های، نصب شیرآلات و روشویی ها، اجرای نقاشی واحد، نصب کفپوش ها و ... از مجموعه خدماتی است که در این مرحله از بازسازی یک واحد مسکونی توسط تیم هگزا دکور با بالاترین کیفیت و کمترین زمان ممکن اجرا میشود.

بازسازی آشپزخانه خانه مسکونی

بازسازی آشپزخانه یکی از مهمترین، در دیدترین و اصلی ترین بخش بازسازی خانه مسکونی است که طبق تجربه هگزا دکور بیشترین دغدغه و پر چالش ترین بخش یک بازسازی منزل، بازسازی آشپزخانه آن می باشد.

بازسازی آشپزخانه معمولا به دلیل حجم بالای متریال مصرفی بیشترین بخش هزینه های یک بازسازی را به خود اختصاص می دهد از این رو می بایست با تمهیدات تخصصی هزینه های آن را مدیریت کرد و آن را با نیاز های ساکنین آن به بهترین نحو اجرا نمود.

در هگزا دکور، طراحی و اجرای کابینت با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن به دلیل در اختیار داشتن کارگاه ساخت کابینت و در نتیجه دست اول بودن در این امر اجرا می شود. طراحی و ساخت کابینت هایگلس، ممبران، چوب در سبک های کابینت آشپزخانه مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و ... از مجموعه خدمات هگزا دکور است.



بازسازی سرویس بهداشتی خانه مسکونی

بازسازی سرویس های بهداشتی خانه یکی دیگر از موارد مهم در بازسازی منزل مسکونی به شمار می رود.

تفکیک فضای خشک و تر در بازسازی سرویس های بهداشتی خانه، یک امر مهم در بازسازی آن است. در این مورد تمامی سعی بر ایجاد حس خوش آیند و همخوانی با دیگر فضاهای بازسازی شده در دکوراسیون داخلی یک واحد مسکونی است.

اجرای بی نقص تاسیسات در سرویس های بهداشتی خانه شما نیز یکی دیگر از اصول مهم بازسازی سرویس بهداشتی است که اگر به درستی اجرا نشود باعث ایجاد حس ناخوشایند ساکنین آن بعد از مدتی استفاده خواهد شد.



بازسازی اتاق خواب منزل مسکونی

یکی دیگر از فضاهای مهم در بازسازی خونه، بازسازی اتاق خواب ها و اجرای دکوراسیون اتاق خواب در یک واحد مسکونی است.

در اولین مرحله، تفکیک فضاها و کاربرد آنها به تناسب ساکنین و افرادی است که قرار استفاده از آن اتاق خواب را دارند. طراحی سه بعدی و معماری یک اتاق خواب بر اساس نوع آن در ابتدای بازسازی اتاق خواب انجام خواهد شد و سپس عملیات اجرای توسط هگزا دکور انجام میشود.

در بازسازی اتاق خواب واحد مسکونی، مجموعه ای از خدمات اجرای دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی، ساخت و اجرای کمد دیواری، میز تحریر و ... انجام میشود.

تنها برخی از نمونه پروژه های بازسازی هگزا دکور