بازسازی اداری ؛ بازسازی صفر تا صد دفتر کار


هگزا دکور ؛ مجری تخصصی بازسازی ساختمان اداری، دفتر کار، مطب و ...

بازسازی لوکس واحد های تجاری، اداری و مسکونی

هگزا دکور

بازسازی صفر تا صد واحد اداری

بازسازی اداری و بازسازی دفتر کار یکی از شاخه ها و خدمات پر طرفدار هگزا دکور است.

بازسازی محل کار و یا به صورت کلی بازسازی اداری از آنجایی اهمیت پیدا میکند که افراد یک شرکت زمان زیادی از عمر خود را داخل یک دفتر کار سپری میکنند. داشتن یک دفتر کار با دکوراسیون داخلی اداری مناسب لازمه یک شرکت با کارمندان و پرسنل پر بازده و با روحیه است.

هم چنین بدیهی است که تاثیر یک بازسازی لوکس و منحصر به فرد و اجرای دکوراسیون داخلی اداری متناسب با آن بر روی مشتریان آن شرکت بسیار زیاد است به طوری که در طراحی اولیه سه بعدی معماری یک دفتر کار، نوع مشتریان و محل جلسات آنها از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است.

بازسازی دفتر کار، بازسازی مطب و کلینیک، انبار، شرکت و ... از مواردی است که شامل خدمات بازسازی اداری گروه طراحی و معماری هگزا دکور می شود.


دلایل و اهداف بازسازی اداری و دفتر کار

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری و پیرو آن بازسازی محل کار، یکی از رایجترین و محبوب ترین فعالیت ها در حیطه دکوراسیون داخلی است.

در واقع اجرای دکوراسیون داخلی متناسب با نوع فعالیت شما در محل کار، یکی از مهمتری فاکتور های موفقیت کسب و کار شما می باشد. چرا که همانطور که در بالا به آن اشاره شد، افراد یک شرکت زمان بسیار زیادی از عمر خود را در محل کار خود سپری میکنند و در نتیجه در صورت داشتن یک فضای کاری با انرژی مثبت و دکوراسیون اداری با کیفیت میتوان انتظار حداکثر کارایی را از آن ها داشت.

تقسیم بندی فضاها در اجرای بازسازی و دکوراسیون داخلی اداری

در اجرای دکوراسیون داخلی اداری دفتر کار یکی از مهمترین بخش ها و مراحل کار، تقسیم بندی فضاها متناسب با نیاز های کارفرما و نوع فعالیت در آن است.

نورپردازی فضای اداری، خرید و استفاده از مبلمان با ترکیب مناسب، تجهیزات اداری مناسب و ... همگی از مواردی هستند که می توانند بازسازی یک دفتر کار را با موفقیت به اتمام برسانند.

نکاتی کلیدی در بازسازی دفتر کار اداری به منظور بازسازی اصولی

مجموعه خدماتی که در بازسازی اداری و بازسازی دفتر کار میتواند ارائه شود بسیار زیاد است. اگر قصد بازسازی و اجرای دکوراسیون اداری دفتر کار خود را دارید پیشنهاد میکنیم در اولین قدم نیاز های خود را اولویت بندی کنید و در جلسه حضوری مشاوره با طراحان و کارشناسان هگزا دکور آنها را بر اساس بودجه، زمان و نیاز خود اولویت بندی کنید.

بررسی نیازهای کارفرما در کنار نیازهای اساسی زیر ساختی به منظور بازسازی یک واحد اداری مانند تاسیسات، لوله کشی، سیستم برقی و ... است که باعث میشود پروژه بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی واحد اداری شما با هزینه ای معقول و در زمان مناسب با بالاترین کیفیت به اتمام برسد.

تعیین بودجه و مدت زمان نهایی از الزامات بازسازی محل کار

تعیین بودجه بازسازی از مهمترین عواملی است که قبل از شروع پروژه باید در نظر گرفته و تعیین شود. بعد از تعیین بودجه مورد نظر برای دکوراسیون داخلی اداری واحد، تیم هگزا دکور میتواند با توجه به بودجه تعیین شده و اولویت های نهایی شد، تفکیک آن را انجام دهد و پیشنهادهای خود را جهت تعدیل هزینه ها و افزایش سرعت اجرا به کارفرما ارائه دهد.

طراحی داخلی اداری قبل از شروع بازسازی

یکی از مهمترین و اساسی ترین مواردی که قبل از شروع هر گونه عملیات اجرایی در بازسازی اداری و دفتر کار باید انجام شود طراحی سه بعدی معماری است.

طراحی سه بعدی معماری میتواند از تمامی موارد دوباره کاری در عملیات اجرایی بازسازی محل کار شما جلوگیری کند و در نتیجه هزینه های آن را به صورت چشمگیری کاهش دهد. از دیگر مزایایی که طراحی سه بعدی معماری قبل شروع بازسازی و یا اجرای دکوراسیون داخلی دفتر کار برای شما به ارمغان می آورد این است که دکوراسیون داخلی اداری شما کاملا مطالبق سلیق شما انجام خواهد شد.

تیم طراحی و معماری هگزا دکور در اولین قدم بازسازی دفتر کار شما، در یک جلسه حضوری با ارائه مشاوره های تخصصی طرح اصلی معماری دفتر کار شما را به نتیجه می رساند و در کمترین زمان ممکن طراحی سه بعدی آن را جهت مشورت و تصمیم گیری با شما به اشتراک میگذارد.

هزینه بازسازی اداری و دفتر کار

هزینه بازسازی را شاید بتوان مهمترین بخش در تصمیم گیری به منظور بازسازی اداری و دفتر کار به شمار بیاوریم.

هزینه بازسازی محل کار مشخصا به عوامل بسیار زیاد و گسترده ای از جمله حجم بازسازی، نوع متریال، مدت زمان بازسازی، متراژ واحد و ... وابسته است و این عوامل دارای آیتم های بسیار زیادی به عنوان زیر مجموعه هستند که نقش هر کدام در بازسازی اداری بسیار مهم است.

مدیریت هزینه های بازسازی دفتر کار

به منظور مدیریت هزینه ها و کنترل پر قدرت روی هزینه ها و قیمت های بازسازی اداری، در ابتدا تیم هگزا دکور مشاوره های لازم به شما ارائه میدهد. در مرحله بعد حتما از طراحی و مدل سازی سه بعدی هگزا دکور استفاده کنید تا در ابتدای کار کاملا بدانید چه آیتم هایی در پروژه شما مورد نیاز است.

این کار به شدت از هزینه های ناشی از دوباره کاری در بازسازی دفتر کار شما جلوگیری میکند.

مدت زمان بازسازی و دکوراسیون داخلی اداری

مدت زمان مورد نیاز به منظور بازسازی اداری و دفتر کار یکی از مهمترین دغدغه های صاحبان و مالکان شرکت هاست چراکه مساله زمان در بحث بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری یک مساله حیاتی است و مستقیم با درآمد و فعالیت شرکت ها در آن محل ارتباط دارد.

همانطور که مشخص است بازسازی اداری دفتر کار و اجرای دکوراسیون داخلی آن وابسته به عوامل بسیار زیادی از جمله متراژ دفتر کار، حجم فعالیت ها، نوع متریال، مدت زمان لازم به منظور بازسازی اداری و .... بستگی دارد و در نتیجه آن مشخص است که نمیتوان قیمت دقیقی را برای آن مشخص کرد.

روش های کاهش زمان بازسازی دفتر کار

به منظور کاهش مدت زمان اجرای دکوراسیون داخلی اداری و بازسازی آن، بهتر است قبل از شروع بازسازی اقدام به طراحی کنید تا بتوانید از دوباره کاری ها در این زمینه جلوگیری به عمل بیاورید. هم چنین برنامه ریزی قبل از اجرای پروژه نیز میتواند به صورت چشمگیری مدت زمان و همچنین هزینه های بازسازی دفتر کار شما را به شدت کاهش دهد.

تمامی مشاوره های لازم به جهت کاهش هزینه ها و مدت زمان بازسازی محل کار شما توسط تیم هگزا دکور در جلسه حضوری به شما ارائه میشود.

مراحل بازسازی واحد اداری در هگزا دکور

برای بازسازی اداری و بازسازی دفتر کار اصولی بهتر است مراحل کار را بدانید و طبق آن پیش بروید چرا که این مراحل جلوی دوباره کاری ها را میگیرد و در نتیجه هزینه های پروژه را به طور چشمگیری کاهش میدهد.

بررسی نیازهای کارفرما و اولویت بندی ها

در اولین مرحله قبل شروع هر اقدامی، نیازهای خود را برای شرکت بازسازی به صورت کامل بنویسید.

نوع کاربری و تعداد افراد شرکت درجه اهمیت بسیار زیادی در طراحی واحد اداری دارد. تمامی نیازهای شما بر اساس اولویت نهایی شده توسط تیم طراحی هگزا دکور طراحی سه بعدی و مدلسازی می شود تا شما بتوانید قبل از صرف هزینه های هنگفت، نمای تمام شده ی کار را ببینید و در صورت نیاز تغییراتی روی آن اعمال کنید.

در همین مرحله در بازدید تیم فنی هگزا دکور، نیاز های زیر ساختی به منظور بازسازی اداری بررسی میشود و تخمین هزینه و زمان مورد نیاز به کارفرما اعلام میشود. در بسیاری از موارد در بازسازی بخش زیادی از هزینه ها صرف ترمیم زیر ساخت ها مانند لوله کشی ها، کف سازی و ... میشود.

طراحی دکوراسیون داخلی سه بعدی دفتر کار پیش از تخریب

در این مرحله ، پس از بررسی نیاز ها و اولیت ها، بر اساس خروجی جلساتی که با تیم مشاوره هگزا دکور و کارفرما تهیه شده است طراحی سه بعدی و با جزئیات پروژه به صورت کامل انجام میشود.

با تهیه طرح های سه بعدی مطمئنا هزینه های دوباره کاری پروژه از بین خواهد رفت و دکوراسیون نهایی پروژه کاملا مطابق با نظر کارفرما اجرا خواهد شد.

تخریب های ضروری در بازسازی اداری

در این مرحله قبل از شروع اجرای دکوراسیون داخلی، عملیات تخریب فضاها به منظور تفکیک آن، لوله کشی های جدید و عملیات زیر ساختی آغاز می شود. در این مرحله سرعت عمل و دقت در تخریب بسیار اهمیت دارد.

سرعت در تخریب از آن جهت که در زمان تخریب ممکن است صدای آن باعث مزاحمت همسایگان گردد و گرد و خاک ناشی از آن به فضای مشاعات یک ساختمان کثیفی وارد کند کند مهم است و هم چنین دقت در تخریب نیز بسیار اهمیت دارد چرا که در صورت تخریب اشتباه و آسیب به تاسیسات زیر ساختی هزینه مرمت آن بسیار زیاد خواهد بود.

اجرای تاسیسات الکتریکال و مکانیکال

در این مرحله از بازسازی واحد اداری، بعد از تخریب، عملیات اجرای تاسیسات مانند لوله کشی، نصب قسمت توکار شیر آلات سرویس بهداشتی، برق کاری و ... انجام میشود و کار آماده اجرای عملیات بنایی مانند سیمان کاری و گچ کاری می شود.

اجرای عملیات بنایی (سفت کاری) در پروژه

در این مرحله که بعد از اجرای زیر ساخت های مورد نیاز در واحد اداری صورت میگیرد، بنایی ، کاشی کاری ، گچ کاری و دیگر اقدامات مورد نیاز پروژه قبل از انجام نارک کاری صورت میگیرد.

نازک کاری و اجرای دکوراسیون داخلی اداری

در این مرحله که مرحله نهایی بازسازی یک واحد اداری است تمامی عملیاتی که نیاز به ظرافت در اجرا دارند انجام میشود. اجرای کابینت آبدارخانه، نصب نهایی شیرآلات سرویس ها، نصب پارکت یا موکت اداری، ساخت و نصب قفسه ها و میزهای اداری و ... در این مرحله از کار انجام میشود.

تنها برخی از نمونه پروژه های بازسازی هگزا دکور