بازسازی تجاری، فروشگاهی و صنعتی


هگزا دکور ؛ مجری تخصصی بازسازی واحد های تجاری صنعتی و فروشگاهی

بازسازی لوکس واحد های تجاری، اداری و مسکونی


هگزا دکور

بازسازی صفر تا صد واحد تجاری فروشگاهی

بازسازی تجاری و یا همان بازسازی فروشگاهی یکی دیگر از انواع بازسازی ساختمان است که باید به آن توجه ویژه ای کرد.

همانگونه که قبلا بارها به آن اشاره شده است، بازسازی ساختمان شامل کلیه امور مربوط به نوسازی و مرمت بناهای مسکونی، تجاری، اداری، فروشگاهی، صنعتی و ... است. در بازسازی تجاری به بازسازی تمامی فضاهای تجاری مانند فروشگاه ها، مغازه ها، ویترین های تجاری، غرفه ها و ... می پردازیم.


دلایل و اهداف بازسازی تجاری و فروشگاهی

از مواردی که در بحث بازسازی و اجرای دکوراسیون فروشگاهی باید به آن توجه کرد عمر و دوام دکوراسیون تجاری است.

به دلیل رفت و آمد و هم چنین استفاده زیاد از فضاهای تجاری و فروشگاهی، بازسازی و اجرای دکوراسیون فروشگاهی آن باید به صورتی انجام شود که دارای عمر زیاد و دوام طولانی باشد و در طول مدت استفاده کارایی خود را از دست ندهد.

انتخاب بهترین شرکت بازسازی فروشگاهی و تجاری

انتخاب بهترین شرکت بازسازی و اجرای دکوراسیون فروشگاهی از آن جهت اهمیت دارد که مجموعه اقداماتی که به منظور بازسازی فضاهای تجاری انجام میشود کاملا با بازسازی های مسکونی متفاوت است. در بازسازی های فروشگاهی و اجرای دکوراسیون آن، مساله زمان و شیفت های کاری از اهمیت ویژهای برخوردار است.

اجرای سریع در کنار کیفیت بالا در زمان اجرا و کار کردن در شیفت های شب از ویژگی های تیم اجرایی هگزا دکور است.

نکاتی کلیدی در بازسازی تجاری و فروشگاهی به منظور بازسازی اصولی

از مهمترین عواملی که در بازسازی فروشگاه و مغازه خود علاوه بر انتخاب بهترین تیم بازسازی باید در نظر بگیرید بودجه و زمان مورد نظر جهت اتمام آن است.

برای حل این مساله پیشنهاد میشود در اولین مرحله از کار، اولویت های خود را بر اساس نیازها و نوع فعالیت مرکز فروشگاهی خود تعیین کنید و در مرحله بعد با مشاوره تیم اجرایی و طراحی هگزا دکور بودجه خود را بر اساس میزان آن و اولویت های در نظر گرفته شده در بین آیتم های مختلف تفکیک کنید.

انتخاب متریال مناسب؛ کارایی و دوام بالا در کنار قیمت مناسب

یکی دیگر از نکات کلیدی در بازسازی و اجرای دکوراسیون تجاری، بررسی متریال های انتخاب شده جهت ساخت و نصب آیتم های موجود در فروشگاه است. در انتخاب متریال ها باید نهایت دقت را به عمل آورد که در کنار قیمت مناسب، دوام بالایی داشته باشد تا در اثر رفت و آمدهای زیاد در فروشگاه و مغازه دچار آسیب نشوند.

طراحی دکوراسیون داخلی تجاری و فروشگاهی پیش از شروع پروژه

از مهمترین نکاتی که در هر پروژه چه بازسازی مسکونی، چه بازسازی اداری و چه فروشگاهی توسط تیم هگزا دکور تاکید میشود، طراحی سه بعدی و معماری قبل از هرگونه عملیات اجرایی است.

استفاده از طراحی سه بعدی قبل از شروع بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی، می تواند هزینه های ناشی از دوباره کاری را به شدت کاهش دهد و دکوراسیون نهایی را مطابق با نظر کارفرما به انجام رساند.

در گروه طراحی و معماری هگزا دکور، در اولین مرحله بعد از مشاوره و تعیین اولویت های کارفرما بر اساس بودجه، طراحی فروشگاه و مغازه با جزئیات نهایی جهت تایید کارفرما تهیه میشود و بعد از جلسه حضوری با کارفرما و بررسی نقاط ضعف و قوت طرح شروع به عملیات اجرایی میشود.

هزینه بازسازی فروشگاهی و تجاری

هزینه بازسازی فروشگاه تجاری یکی از دغدغه های هر صاحب کسب و کاری می باشد.

اطلاع از هزینه دقیق و نهایی بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاهی زمانی ممکن است که از جزئیات و تمامی مراحل آن، متریال های مورد استفاده در پروژه، خطرات و هزینه های پنهان در روند اجرا و ... اطلاع داشته باشیم. همانطور که بدیهی است امکان تعیین قیمت دقیق برای بازسازی کاملا غیر ممکن است.

اما برای حل این مساله، تیم هگزا دکور بعد از جلسات مشاوره و طراحی سه بعدی کار، شروع به تخمین قیمت بر اساس موارد تایید شده نهایی میکند و قیمت تخمینی با خطای خیلی کم را به کارفرما ارائه می نماید.

لازم به ذکر است که در تمامی مراحل بازسازی مغازه و فروشگاه تجاری توسط هگزا دکور، همواره مشاوره ها و پیشنهاد هایی جهت کاهش و مدیریت هزینه ها به کارفرما ارائه خواهد شد.


مدت زمان بازسازی و دکوراسیون داخلی فروشگاهی و تجاری

مدت زمان بازسازی یکی دیگر از مهمترین دغدغه ها در بحث بازسازی و اجرای دکوراسیون فروشگاهی مغازه است که ذهن اکثریت را به خود مشغول کرده است.

اهمیت زمان تحویل پروژه بازسازی فروشگاه بسیار بیشتر از سایر بازسازی های ساختمان مانند بازسازی واحد مسکونی و یا اداری است چرا که در بحث فروشگاهی مستقیما با کسب و کار و درآمد یک واحد تجاری سر و کار داریم و هر روز و ساعت آن دارای اهمیت است.

برنامه ریزی عملیاتی قبل از شروع بازسازی فروشگاهی

از این رو تیم اجرایی هگزا دکور در تمامی پروژه های بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی، قبل از هر اقدامی برنامه ریزی پروژه را بر اساس نیازها و اولویت ها انجام داده و سپس عملیات اجرایی شروع خواهد شد.

مراحل بازسازی واحد تجاری فروشگاهی در هگزا دکور

برای بازسازی هر چه با کیفیت تر و اصولی تر فروشگاه، مغازه و کانتر تجاری خود بهتر است از روند و مراحل آن مطلع باشید چرا که بازسازی فروشگاهی بر اساس مراحل از پیش تعیین شده به روند کار سرعت داده و جلوی هزینه های ناشی از دوباره کاری را خواهد گرفت.

بررسی نیاز های کارفرما و اولویت بندی ها بر اساس نوع کاربری

از مهمترین مراحل کار که شاید توسط بسیاری از شرکت های بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی شاید نادیده گرفته شود بررسی نیازهای کارفرما و اولویت بندی بر اساس نوع کاربری مجموعه تجاری است.

پیشنهاد می شود در ابتدای کار تمامی نیازهای خود را از اجرای دکوراسیون داخلی واحد فروشگاهی خود بنویسید و آنها را بر اساس اهمیت اولویت بندی کنید. این کار باعث میشود تیم مشاوره هگزا دکور بتواند زودتر شما را به نتیجه دلخواه برساند.

طراحی سه بعدی معماری فروشگاهی تجاری پیش از شروع عملیات اجرایی

در این مرحله همان طور که قبلا اشاره شد، پس از بررسی نیاز ها و اولویت ها، بر اساس خروجی نهایی جلساتی که بین تیم هگزا دکور و کارفرما برگزار شده است تیم طراحی هگزا دکور شروع به طراحی سه بعدی معماری پروژه می کند.

طراحی سه بعدی قبل از شروع عملیات اجرایی مشخصا باعث کاهش هزینه های اجرایی ناشی از دوباره کاری و همچنین کاهش زمان بازسازی خواهد شد.

تخریب های ضروری قبل از اجرای دکوراسیون فروشگاهی

در این مرحله که بعد از طراحی و تایید آن توسط کارفرما انجام میشود، عملیات تخریب فضاهای و محل های مورد نیاز به جهت تفکیک فضا ها، لوله کشی، اجرای تاسیسات و ... انجام میشود. در این مرحله سرعت تخریب و دقت آن بسیار اهمیت دارد.

سرعت در تخریب از آن جهت که در زمان تخریب ممکن است صدای آن باعث مزاحمت همسایگان گردد و گرد و خاک ناشی از آن به فضای مشاعات یک ساختمان کثیفی وارد کند کند مهم است و هم چنین دقت در تخریب نیز بسیار اهمیت دارد چرا که در صورت تخریب اشتباه و آسیب به تاسیسات زیر ساختی هزینه مرمت آن بسیار زیاد خواهد بود.

اجرای تاسیسات الکتریکال و مکانیکال

در این مرحله از بازسازی واحد تجاری و فروشگاهی، بعد از تخریب، عملیات اجرای تاسیسات مانند لوله کشی، نصب قسمت توکار شیر آلات سرویس بهداشتی، برق کاری و ... انجام میشود و کار آماده اجرای عملیات بنایی مانند سیمان کاری و گچ کاری می شود.

اجرای عملیات بنایی (سفت کاری) در پروژه

در این مرحله که بعد از اجرای زیر ساخت های مورد نیاز در واحد تجاری و فروشگاهی صورت میگیرد، بنایی ، کاشی کاری ، گچ کاری و دیگر اقدامات مورد نیاز پروژه قبل از انجام نارک کاری صورت میگیرد.

نازک کاری و اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاهی

در این مرحله که مرحله نهایی بازسازی یک واحد تجاری و فروشگاهی است تمامی عملیاتی که نیاز به ظرافت در اجرا دارند و ممکن است در مرحله بنایی دچار آسیب شوند انجام میشود.

نصب اتاق پرو، نصب کفپوش، نصب رگال ها، نقاشی نهایی مغازه و فروشگاه، نصب سیستم های دزدگیر و امنیتی و .... در این مرحله انجام می شود.

تنها برخی از نمونه پروژه های بازسازی هگزا دکور