راه اندازی و تجهیز رستوران


هگزا دکور ؛ مجری تخصصی تجهیز و راه اندازی رستوران

راه اندازی و تجهیز رستوران، تالار، کافی شاپ و ...

هگزا دکور

راه اندازی رستوران و تجهیز آن

راه اندازی و تجهیز رستوران، فست فود، فودکورت هتل و کافه از جمله مواردی است که علاوه بر تخصص و شناخت بازار به تجربه ی بالا در این زمینه نیاز دارد. راه اندازی رستوران می تواند شامل طراحی داخلی، طراحی آشپزخانه صنعتی اصولی، مشاوره خرید تجهیزات آشپزخانه، تامین نیروی انسانی و آموزش آنها و تهیه فرم ها،‌ چارت های سازمانی و ستادی شود.

برای داشتن رستورانی موفق و پرطرفدار می بایست با تیمی حرفه ای شروع به همکاری نمایید که قبل از راه اندازی رستوران و در حین آن به تمام موارد مهم و حتی جزئی توجه کنند. گروه طراحی و معماری هگزا دکور با استفاده از کارشناسان دوره دیده و متخصص می تواند در راه اندازی و تجهیز صفر تا صد یک رستوران، فست فود، فودکورت، هتل و یا کافی شاپ در کنار شما باشد.

مشاهده نمونه پروژه ها


طراحی داخلی و دکوراسیون رستوران

طراحی داخلی رستوران، مهمترین عامل موفقیت برند شما بعد از انتخاب نام و مکان و هم چنین کانسپت آن می باشد. طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی رستوران باید به نحوی باشد که فضای کافی که در ذهن شما برای کسب و کار مورد نظرتان مورد نیاز هست تامین شود. در طراحی اصولی یک رستوران (فودکورت، هتل و کافی شاپ) باید تعادل میان زیبایی محیط و ظرفیت مورد نظر آن وجود داشته باشد. انتخاب رنگ مناسب و ترکیب های رنگی به کار رفته در آن اگر درست به کار گرفته شود می تواند یک فضای دلنشین برای مشتریان شما به وجود آورد در غیر این صورت می تواند با وجود کیفیت بالای محصولات شما،‌ تبدیل به تهدیدی برای دفع مشتریان شود.

طراحی داخلی اصولی می تواند به کاهش پرتی های فضا و ایجاد فضایی گرم و صمیمی کمک بسیاری کند. شما میتوانید برای مشاهده کیفیت و توانایی های طراحی های داخلی انجام شده توسط هگزا دکور به بخش پروژه های وبسایت مراجعه کنید.


راه اندازی و تجهیز آشپزخانه رستوران،‌ فودکورت و کافی شاپ

بخش عمده ای از هزینه های راه اندازی و یا بازسازی یک رستوران را تجهیز آشپزخانه آن تشکیل میدهد. طراحی فضای آشپزخانه و انتخاب درست تجهیزات مناسب شما می تواند کمک بسیار بزرگی برای کاهش هزینه های تجهیز آشپزخانه کند.

طراحی و مشاوره در انتخاب تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، نیمه صنعتی و ارگونامیک با رعایت اصول و معیارهای ISO در ساخت آن و هم چنین ایجاد خط تولید رستوران ایرانی، فرنگی، ایتالیایی و بیرون بر از جمله خدماتی ست که دپارتمان راه اندازی و تجهیز رستوران هگزا دکور می تواند به شما ارائه دهد.

  • تجهیز مشاوره خرید کلیه لوازم سالن،‌ صندلی، میز، قاشق و چنگال با بهترین تامین کنندگان
  • مشاوره و تجهیز آشپزخانه و راه اندازی خط تولید ایرانی و فرنگی با برندهای مطرح داخلی و خارجی

چرا هگزا ؟

تخصص در خرید؛ بارز ترین ویژگی هگزا

از مهمترین مسائلی که همواره صاحبان رستوران ها،‌هتل ها، کافی شاپ و تالارها با آن سر و کار دارند بحث خدمات پس از فروش و تعمیر و نگهداری تجهیزات صنعتی رستورانی می باشد چراکه خرابی و وجود مشکل در تجهیزات آشپزخانه های صنعتی همواره وجود داشته است. تیم هگزا می تواند با شناخت کامل و دقیق از کلیه تجهیزات و عملکرد دستگاه ها و اعزام تکنسین ها، دغدغه کارفرمایان از بابت خدمات سریع پس از فروش را مرتفع سازد.

تامین نیروی انسانی، آموزش و بهره برداری

تامین نیروی انسانی، آموزش نیروها، تهیه منو، تهیه چک لیست روزانه،‌ آنالیز مواد و کنترل هزینه ها همگی از مواردی است که نقش مستقیمی در موفقیت و یا عدم موفقیت یک مجموعه دارد.

در طراحی و تهیه منوی رستوران خود باید به این نکته توجه کنید که آیتم ها منو باید به نحوی تهیه و چیدمان بشوند که منجر به افزایش فروش بشوند. نحوه تفکیک دسته بندی محصولات منو و هم چنین تعیین مواد و در نهایت قیمت بهینه که باعث افزایش فروش شود از جمله تخصص و خدماتی است که میتوانید از هگزا دریافت کنید.

زمانی که کار طراحی و اجرای آن به اتمام رسید می توانید متناسب با منو و کانسپت رستوران خود اقدام به خرید تجهیزات و هم چنین تجهیزات آشپزخانه و مبلمان کنید و در نهایت همانطور که به روز افتتاح نزدیک میشوید باید شروع به تامین نیروهای انسانی و هم چنین آموزش آنها نمایید.

مجموعه خدماتی که تیم هگزا در زمینه تامین نیروی انسانی، آموزش و بهره برداری ارائه مینماید
  • آموزش و تربیت منابع انسانی در زمینه های تشریفات، آشپزی، خدمات، CRM زیر نظر اساتید برتر دانشگاه هتلداری
  • آموزش آشپزی ایرانی،‌ فرنگی، فینگرفود، دسر، انواع سس با رعایت اصول تغذیه سلامت
  • آموزش کافی من،‌ بارتندر، مدیر و مهماندار
  • تهیه منو حرفه ای
  • آنالیز مواد
  • کاست کنترل (کنترل هزینه ها)

در نهایت برای راه اندازی رستوران، فست فود،‌ هتل، تالار و یا کافی شاپ خود میتوانید از مشاوره اولیه رایگان کارشناسان هگزا بهره مند شوید.